Regulamin

Serwis „Magiczne Wędrowanie”, działający pod adresem www.MagiczneWedrowanie.com.pl, jest integralną częścią i własnością firmy „Magiczne Wędrowanie” Justyna Drogosz, z siedzibą w Bodzentynie, przy ulicy Wolności 10A/6. (NIP 661-191-19-46, REGON 260467512).

Co oferujemy

Możesz wykupić u nas, związane z turystyką i agroturystyką na terenie Gór Świętokrzyskich:

usługi turystyczne

czyli usługi przewodnickie, usługi hotelarskie oraz wszystkie inne usługi świadczone turystom lub odwiedzającym.

udział w imprezie turystycznej

czyli co najmniej dwie usługi turystyczne tworzące jednolity program i objęte wspólną ceną (jeżeli usługi te obejmują nocleg lub trwają ponad 24 godziny albo jeżeli program przewiduje zmianę miejsca pobytu).

udział w wycieczce

czyli udział w imprezie turystycznej, której program obejmuje zmianę miejsca pobytu jej uczestników.

organizację imprez turystycznych

czyli przygotowywanie lub oferowanie, a także realizację imprez turystycznych.

Warunki świadczenia w/w usług są opisane w dziale Ścieżka Twoich Marzeń, na podstronie Ogólne warunki uczestnictwa w imprezie turystycznej. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dot. zasad, na jakich zawieramy wiążącą umowę, rodzaju i zakresu ubezpieczenia, warunków płatności, ...

Możesz również zakupić u nas:

wyroby świętokrzyskich artystów i twórców

znajdziesz je w dziale Szczypta Uroku, w galerii wytworów artystycznych, a potrzebne informacje dot. warunków zakupu znajdziesz poniżej.

Warunki zakupu wyrobów artystycznych

Dla dokonywania zakupów w serwisie „Magiczne Wędrowanie” konieczne jest uzyskanie statusu Klienta. Następuje to poprzez jednorazowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. Jednym z jego punktów jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu.

W celu dokonania kolejnych zakupów należy zalogować się do serwisu www.MagiczneWedrowanie.com.pl. W ten sposób automatycznie zyskasz dostęp do osobistego panelu Klienta i historii dotychczasowych zakupów.

W każdym przypadku trzeba oczywiście pamiętać o umieszczenie w koszyku wybranych towarów i złożeniu zamówienia ;).

Ceny i promocje

Cena określona przy każdym towarze jest dla nas wiążąca w chwili, kiedy składasz zamówienie. Do każdego zrealizowanego zamówienia załączamy rachunek.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów, wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych.

Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania – aż do wyczerpania zapasu towarów objętych promocją. W sytuacji, gdyby zamówiony przez Ciebie towar nie był już dostępny w cenie promocyjnej, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.

Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania, modyfikowania i usuwania akcji promocyjnych.

Składanie zamówienia

Zamówienia przyjmujemy jedynie za pośrednictwem serwisu internetowego funkcjonującego pod adresem: www.MagiczneWedrowanie.com.pl – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W celu złożenia zamówienia zarejestruj się lub zaloguj do naszego serwisu, umieść w koszyku wybrane towary, zaznacz odpowiadający Ci sposób płatności i sfinalizuj zamówienie. W chwilę później otrzymasz od nas pocztą elektroniczną powiadomienie o jego przyjęciu. I będzie to jednoznaczne z zainicjowaniem procesu realizacji Twojego zamówienia.

W sytuacji, gdyby w procesie składania zamówienia wystąpił błąd, również otrzymasz o nim powiadomienie z prośbą o ponowne złożenie zamówienia.
Każdą trudność czy niejasność związaną z procesem składania zamówienia możesz na bieżąco skonsultować z nami: mailowo lub telefonicznie.

Płatności i koszty wysyłki

Proponujemy do wyboru następujące formy płatności za zamówione towary:

a) płatność przy odbiorze (opcja tylko dla Zaufanego Klienta) – należność pobiera kurier, listonosz lub dokonujesz wpłaty w okienku na poczcie.

b) przedpłata dokonywana poprzez płatność online – rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
W tym przypadku dokonujesz przelewu bankowego lub płatności kartą za pośrednictwem serwisu Dotpay. Zaletą tej formy zapłaty jest skrócenie czasu oczekiwania na wysyłkę towaru. Informacje o dokonaniu przez Ciebie wpłaty otrzymujemy w ciągu kilku minut od sfinalizowania transakcji. I mimo, iż faktycznie kwota ta jeszcze nie jest na naszym koncie, już zabieramy się za realizację Twojego zamówienia :).

Nie mamy podstaw aby nie wierzyć w Twoją rzetelność, jednak żeby „spać spokojnie” staramy się trochę zabezpieczyć. Z tego powodu możliwość wyboru jako sposobu zapłaty opcji „za pobranie” będziesz miała/miał dopiero po dokonaniu pierwszych trzech zamówień – lub jednego na łączną kwotę 300 zł. W ten sposób zyskasz statut Zaufanego Klienta i już przy kolejnym zamówieniu opcja ta będzie dla Ciebie dostępna.

Ważne!

Przy realizacji zamówienia na kwotę poniżej 299 zł koszty dostawy pokrywa osoba zamawiająca towar. Przy zamówieniu na kwotę równą lub wyższą niż 299 zł koszty jego dostarczenia pokrywa Firma „Magiczne Wędrowanie”.

Koszty wysyłki towaru zależą od łącznej wagi zamówienia, wybranej opcji płatności oraz typu przewoźnika i kształtują się następująco:

Wysyłka towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej

a) opcja płatności przy odbiorze:

waga zamówienia do 0,5 kg -> koszt wysyłki 13,50 zł
waga zamówienia 0,5 kg – 1,0 kg -> koszt wysyłki 16,50 zł
waga zamówienia 1,0 kg – 2,0 kg -> koszt wysyłki 18,50 zł

b) opcja przedpłata dokonywana poprzez płatność online za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay:

waga zamówienia do 50 g -> koszt wysyłki 4,30 zł
waga zamówienia 50g – 100 g -> koszt wysyłki 5,00 zł
waga zamówienia 100g – 350 g -> koszt wysyłki 5,30 zł
waga zamówienia 350g – 500 g -> koszt wysyłki 5,80 zł
waga zamówienia 0,5 kg – 1,0 kg -> koszt wysyłki 10,00 zł
waga zamówienia 1,0 kg – 2,0 kg -> koszt wysyłki 11,50 zł

Ważne!

Ze względów bezpieczeństwa przesyłki o łącznej wadze powyżej 2,0 kg wysyłamy jedynie kurierem.
Wysyłka towaru kurierem – opcja dostępna niebawem!!!

Realizacja zamówienia

Realizacja Twojego zamówienia rozpoczyna się z chwilą pozytywnego zakończenia procesu składania zamówienia. Otrzymujesz wówczas na swoją skrzynkę pocztową powiadomienie e-mail o zainicjowaniu procesu realizacji zamówienia, a następnie informację o terminie jego wysyłki.

Wysyłka towaru przeprowadzana jest w każdy dzień roboczy – od poniedziałku do piątku.

Dostawa towaru odbywa się poprzez wybranego przez Ciebie i określonego w zamówieniu przewoźnika (poczta, kurier) oraz na podany adres.

Odbiór osobisty towaru – po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym możesz odebrać zamówione przez siebie produkty osobiście, na terenie Bodzentyna.

W przypadku jakichkolwiek nieścisłości w Twoim zamówieniu pracownik "Magicznego Wędrowania" skontaktuje się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Również w sytuacji, kiedy okaże się, że część towaru zamówionego przez Ciebie jest niedostępna. Będziesz wówczas proszona/proszony o podjęcie decyzji w sprawie dalszych losów swojego zamówienia: częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia.

Możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu lub je wycofać do momentu wystawienia przez nas rachunku. Niemożliwe jest anulowanie zamówienia, które już zostało zrealizowane – wysłane.

Ważne!

Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub nieterminowo regulował należności za zamówiony towar. Również w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

Czas realizacji zamówienia i termin dostawy

Realizacji zamówienia/ wysyłka towaru przeprowadzana jest w każdy dzień roboczy, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt).

Realizacja zamówienia płatnego przy odbiorze następuje w 24 do 48 godzin od momentu jego przyjęcia (o czym Klient jest każdorazowo powiadamiany przez e-mail).

Realizacja zamówienia płatnego przelewem bankowym lub online poprzez Centrum Rozliczeniowe Dotpay następuje w 24 do 48 godzin od momentu zarejestrowania wpłaty na nasze konto bankowe lub uzyskaniu przez nas informacji z Dotpay o sfinalizowaniu transakcji – o czym Klient jest każdorazowo powiadamiany przez e-mail. Termin, w którym otrzymasz zamówione artykuły zależny jest od rodzaju wybranej przez Ciebie opcji płatności oraz typu przewoźnika (poczta, kurier). Termin dostawy towaru = czas realizacji (24 do 48 godzin) + czas dostawy.

Ważne!

Firma „Magiczne Wędrowanie” nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki jest możliwy zwrot towaru zakupionego w serwisie „Magiczne Wędrowanie” , bez podania przyczyny. W tym celu konieczne jest, abyś odesłała/odesłał zakupiony towar przesyłką poleconą na nasz adres, wraz z wystawionym przez „Magiczne Wędrowanie” dowodem zakupu (rachunek) oraz swoim oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W ciągu 5 dni Otrzymasz zwrot kwoty równej cenie towaru przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto.

Ważne!

Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania towaru.

Reklamacja towaru jest uwzględniana w przypadku, kiedy stwierdzisz jego niezgodność z zamówieniem, znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy. W chwili odbioru towaru jesteś zobowiązana/zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu lub śladów jej otwierania. W tym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji będzie przedłożenie nam protokołu reklamacji spisanego w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej.

Reklamując towar konieczne jest, abyś odesłała/odesłał go w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki wraz z rachunkiem, opisem wady, a w przypadku uszkodzenia mechanicznego powstałego podczas dostawy również z dołączonym protokołem reklamacji.

Prosimy o zwrot towaru przesyłką pocztową pod nasz adres, wraz z dopiskiem „reklamacja”. Uszkodzony towar wymienimy na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość jego ceny. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy na podane przez Ciebie konta przelewem bankowym w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki i rozpatrzenia reklamacji.

Ważne!

Firma „Magiczne Wędrowanie” nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Ochrona danych osobowych

Dla złożenia zamówienia w serwisie „Magiczne Wędrowanie” konieczne jest, abyś wypełniła lub wypełnił formularz rejestracyjny. Dokonując rejestracji będziesz proszona lub proszony o podanie takich danych osobowych jak imię i nazwisko, oraz następujących danych teleadresowych: miejsce zamieszkania (ulica, kod pocztowy i miejscowość, kraj) i numer telefonu. Dane te (imię i nazwisko oraz adres zamieszkania) są niezbędne dla złożenia przez Ciebie zamówienia oraz jego zrealizowania przez obsługę serwisu „Magiczne Wędrowanie”. Podanie numeru telefonu nie jest warunkiem koniecznym do zakończenia procesu rejestracji i złożenia zamówienia. Twój numer telefonu posłuży nam jedynie do osobistego kontaktu z Tobą pracownika „Magicznego Wędrowania”, tylko i wyłącznie w sprawie realizacji Twojego zamówienia. Może być użyty w przypadku jakichkolwiek nieścisłości w Twoim zamówieniu bądź w sytuacji, kiedy z jakiś losowych powodów część towaru zamówionego przez Ciebie będzie niedostępna.

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz . 926, z późniejszymi zmianami) zobowiązujemy się do należytej ochrony Twoich danych osobowych przed dostępem do nich osób do tego nieupoważnionych.

Dane osobowe, które podasz w formularzu rejestracji, zostaną umieszczone w bazie danych serwisu „Magiczne Wędrowanie” i będą przetwarzane prze nas wyłącznie dla potrzeb realizacji Twojego zamówienia i/lub przesyłania newsleetera (jeśli wyrazisz na to zgodę). Wykluczone jest, aby były przetwarzane lub wykorzystywane w jakimkolwiek innym celu, przez osoby trzecie i inne podmioty.

Po dokonaniu rejestracji w naszym serwisie i po zalogowaniu się, uzyskasz dostęp do Panelu Klienta. Tym samym będziesz miała/miał pełny wgląd w swoje dane, możliwość ich korekty oraz usunięcia (co wiąże się z usunięciem Twojego konta).