Realizacja zamówienia

Realizacja Twojego zamówienia rozpoczyna się z chwilą pozytywnego zakończenia procesu składania zamówienia. Otrzymujesz wówczas na swoją skrzynkę pocztową powiadomienie e-mail o zainicjowaniu procesu realizacji zamówienia, a następnie informację o terminie jego wysyłki.

Wysyłka towaru przeprowadzana jest w każdy dzień roboczy – od poniedziałku do piątku.

Dostawa towaru odbywa się poprzez wybranego przez Ciebie i określonego w zamówieniu przewoźnika (poczta, kurier) oraz na podany adres.

Odbiór osobisty towaru – po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym możesz odebrać zamówione przez siebie produkty osobiście, na terenie Bodzentyna.

W przypadku jakichkolwiek nieścisłości w Twoim zamówieniu pracownik "Magicznego Wędrowania" skontaktuje się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Również w sytuacji, kiedy okaże się, że część towaru zamówionego przez Ciebie jest niedostępna. Będziesz wówczas proszona/proszony o podjęcie decyzji w sprawie dalszych losów swojego zamówienia: częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia.

Możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu lub je wycofać do momentu wystawienia przez nas rachunku. Niemożliwe jest anulowanie zamówienia, które już zostało zrealizowane – wysłane.

Ważne!

Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub nieterminowo regulował należności za zamówiony towar. Również w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

Jaki jest termin dostawy zamówienia?

Realizacji zamówienia/wysyłka towaru przeprowadzana jest w każdy dzień roboczy, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt).

Realizacja zamówienia płatnego przy odbiorze następuje w 24 do 48 godzin od momentu jego przyjęcia (o czym Klient jest każdorazowo powiadamiany przez e-mail).

Realizacja zamówienia płatnego przelewem bankowym lub online poprzez Centrum Rozliczeniowe Dotpay następuje w 24 do 48 godzin od momentu zarejestrowania wpłaty na nasze konto bankowe lub uzyskaniu przez nas informacji z Dotpay o sfinalizowaniu transakcji – o czym Klient jest każdorazowo powiadamiany przez e-mail. Termin, w którym otrzymasz zamówione artykuły zależny jest od rodzaju wybranej przez Ciebie opcji płatności oraz typu przewoźnika (poczta, kurier).

Termin dostawy towaru = czas realizacji (24 do 48 godzin) + czas dostawy.

Ważne!

Firma „Magiczne Wędrowanie” nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.